Історії успішних людей
У цій частині ви можете описати історію проекту та причини, що послужили його виникненням. Вона підходить для згадки основних етапів проекту та вшанування його учасників.
Дейл Карнегі
Дейл Карнегі - класик ораторського мистецтва, психології і основоположник теорії ефективних комунікацій. Одні вважають його Богом і знавцем людського спілкування, інші - дрібним підлесником і маніпулятором. Треті стверджують, що поради та навички Карнегі застосовні лише в умовах американської реальності, а на російський менталітет не поширюються.
Аріанна Хафінгтон
Хто сказав, що на блогах нічого не заробити? Аріанна Хаффінгтон зуміла перетворити мережевий щоденник у прибутковий бізнес. Блоги про політику не були нововведенням, однак такі блоги ніколи не при
Хто сказав, що на блогах нічого не заробити? Аріанна Хаффінгтон зуміла перетворити мережевий щоденник у прибутковий бізнес.
Блоги про політику не були нововведенням, однак такі блоги ніколи не приносили прибуток. Редактор видання Huffington Post Аріанна Хаффінгтон вирішила зробити з політичного блогу прибуткову справу. Блог на сайті Huffington Post - п'ятий за популярністю блогосервіс у всесвітній павутині - 3,5 мільйони унікальних відвідувачів в місяць. Блоги на сервісі ведуть популярні журналісти, письменники, політики і актори. Сама Аріанна стверджує, що її сервіс вигідно відрізняється від конкурентів незвичайним поєднанням стилю політичних новин та мережевих щоденників з обговореннями і форумами.
У той час, як Huffington Post не був першим політичним блогом, він став першим блогом - діловим підприємством. Це стало можливим завдяки цікавому змісту: поєднанню останніх новин світу політики з живим обговоренням в режимі онлайн. Засновники сайту вважають, що майбутнє політичної журналістики - за вдалою компіляцією газетного стилю викладу і можливостей, що надаються Інтернетом - швидкість, оперативність реагування, миттєвий аналіз та обговорення.
Основа прибутку - розміщення відеосюжетів в новинах та надання їх іншим новинним порталам, реклама на сторінках блогів.
Джон Маккей
Рецепт гарного бізнесу - урізати зарплату керівництва", - вважає Джон МакКей, голова ради директорів компанії Whole Foods.
Джон МакКей раніше за інших зрозумів, що ряди любителів здорової їжі в Америці почнуть стрімко зростати, і заснував спеціалізовану мережу супермаркетів Whole Foods Market. Сьогодні її оборот перевищує $2,7 млрд. Свіжі овочі та фрукти без пестицидів, м'ясо тварин, які не одержували гормони, сир без консервантів і мюслі без штучних підсолоджувачів можна було купити на американському ринку і до появи мережі Whole Foods Market. Але вони продавалися лише на продуктових ринках і в маленьких спеціалізованих магазинчиках. МакКей вирішив продавати ці продукти в супермаркетах. В останні роки в Америці стало модно харчуватися "по-іншому". За даними Асоціації торгівлі органікою (до органіки відносять продукти, створені без використання штучних добавок, гормонів і генної інженерії), цей ринок, оцінюється в 1990 р. всього в $1 млрд, у 2003 складав $11 млрд, у 2005 р. досягнув $ 20 млрд. Вузька ніша, яка колись була розрахована на хіпі та інших альтернатівщиків, стає мейнстримом: тепер Whole Foods доводиться конкурувати не тільки з такими ж спеціалізованими мережами, але і з традиційними супермаркетами, які почали продавати органіку. Сьогодні Whole Foods пропонує покупцям понад 1200 найменувань продукції в чотирьох лініях private-label марок: марка преміум Whole Foods, марка 365 Organic економ-класу, марка для дітей Whole Kids і кава Allegro. МакКей також почав кампанію з підтримки місцевих фермерів - їх продукти позначаються спеціальним знаком.
Whole Foods торгують переважно органічними продуктами харчування, хоча на їх прилавках можна знайти і традиційні продукти вроді кетчупів Heinz.
У 2000-2004 роки вартість акцій Whole Foods Market зростала на 39% в рік - при загальному падінні індексу Standard & Poor's на 13%. Інтерес споживачів до здорового харчування, що він уловив МакКей, не згас навіть під час рецесії. "Я думаю, якщо вже людина вирішує змінити свій стиль життя у відношенні їжі, він не повертається до попереднього, навіть якщо економіка йде вниз", - пояснював Джон МакКей в інтерв'ю CNN.
Корпоративна культура Whole Foods Market - один з факторів успіху компанії. Вона забезпечила, наприклад, більш низьку плинність кадрів у порівнянні з іншими роздрібними мережами. У компанії заохочуються командна робота та участь рядових працівників у процесі управління магазинами. Людей просувають в залежності від їх особистого вкладу, а не від стажу роботи. Нещодавно в компанії ввели нову систему оплати праці. Співробітники самі голосують за с пакети пільг з декількох варіантів які їм сподобалися, запропонованих компанією. Обраний пакет буде використовуватися протягом трьох років. Президент Whole Foods Market вважає цю практику "безпрецедентною для корпоративної Америки". Сам Джон з листопада 2003 року урізав собі зарплату з одного мільйона до одного ... долара. Таких же кроків Джон МакКей чекає і від своїх колег - вищого керівництва компанії. Він вважає, що величезні зарплати лише шкодять правильному веденню бізнесу і знижують загальний прибуток компанії.
Відповідно до рейтингу 2004 року журналу Fortune компанія Whole Foods займала почесне п'яте місце серед 100 найбільш успішних компаній світу.
"Не купуйте акції нашої компанії, якщо ви прагнете до швидкого прибутку" - говорить Джон МакКей. "Багато які з моїх блискучих ідей зараз виглядають абсолютною нісенітницею в очах багатьох ділових людей, однак ми встигли забути про те, що капіталізм - вельми динамічна структура суспільства. Бізнес, мета якого полягає виключно в отриманні прибутку, від початку приречений на провал".